لعنت به بعضی اهنگا...

به بعضی خیابونا...به بعضی حرفا...

به بعضی جاها....

لعنتیا ادم می برن به رویاهایی که واسه از بین بردنشون از ذهنت

خودت داغون کردی

+بدجور دلم برات تنگه المیرا...بدجور عاشقت شدم دختر دارم دیوونه میشم

اخه لعنتی من باتو چی کار کنم؟؟؟؟

شدی همه رویاهام،همه زندگیم،همه چیزم شدی تو....

راستی عشقم اهنگ وبم برای تو خیلی دوسش دارم....البته تورو بیشتردوست دارم

قیافه معصوم و ارامش بخشت،چشمای عسلی نازت،بینی کوچولوت ولبای کوچولو خوش فرمت،

پیشونی بلندت،موهای خرماییت،پوست سفیدت،دستای ظریف و نازت اندام نازت و.......

وای خدا دارم دیوونه میشم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاريخ پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:,ساعت 12:16 نويسنده ali |